تاثیر ساک دستی تبلیغاتی بر روی مشتریان

نوشته شده توسط:واحد بازاریابی ... در راهنمایی و مشاوره تبلیغاتی, ساک دستی و طراحی

روزانه تعداد زیادی از مشتریان با ما تماس میگیرند و از ما میخواهند تا بهترین هدیه تبلیغاتی با قیمت پایین و تاثیر زیاد را به آنها معرفی کنیم، لذا تصمیم گرفتیم که این مقاله را آماده و بر روی سومریا بلاگ منتشر کنیم تا دوستان و مشتریان عزیز بتوانند از آن استفاده کنند.

اولین سوال در انتخاب هدیه تبلیغاتی این است که چقدر بودجه داریم و چه قشر مخاطب را هدف قرار دهیم؟ خب امروزه اکثر شرکت ها و کسب و کارها متوجه جایگاه با ارزش مشتریان شده اند و هر مشتری برای آنها از ارزش زیادی برخوردار است. برای همین است که جامعه هدف برای این شرکتها گسترده است و از طرف دیگر تهیه کالاها و هدایای تبلیغاتی گرانقیمت برای تعداد زیاد مشتری اصلا توجیه اقتصادی ندارد. برای همین منظور باید کالایی انتخاب شود که هم ماندگاری و کاربرد زیاد داشته باشد و هم قیمت مناسب! اینجاست که ساک دستی های پارچه ای تبلیغاتی روی میز انتخاب قرار میگیرد . با هر فاکتور فنی که به آن نگاه میکنیم بهترین گزینه ساک دستی تبلیغاتی است.

تاثیر ساک دستی تبلیغاتی پارچه ای

در این مقاله سعی کرده ایم به تاثیرات مثبتی که ساک دستی تبلیغاتی بر روی مشتریان دارد یاد کنیم و به بررسی هریک بپردازیم.

فاکتورهای مهم در انتخاب هدیه تبلیغاتی و بررسی گزینه ساک دستی تبلیغاتی بر اساس این فاکتورها:

1.قیمت:

همیشه اولین فاکتور مورد بررسی در تشکیل کمپین تبلیغاتی و یا انتخاب کالای تبلیغاتی بودجه و قیمت محصول است. همانطور که میدانید نصب یک بیلبورد در شهرهای کوچک از 3 میلیون تومان شروع و در شهرهای بزرگی همچون تهران به 200 میلیون تومان هم میرسد. تبلیغات تلویزیونی هم که .... پوستر و تراکت و آگهی های شهری هم گزینه های دیگر است که علاوه بر هزینه اولیه ، هزینه های نصب یا پخش هم دارد که امروزه دیگر تاثیر گذاری مناسبی ندارد. پس میرویم سراغ کیسه های نایلونی چاپدار که قیمتی نسبتا مناسب دارد ولی آیا شما حاضرید کاتالوگ یا خود محصول خود را در این کیسه ها قرار داده و دست مشتری دست بالایی خود قرار دهید؟ پس میرویم سراغ ساک دستی های تبلیغاتی که به آنها ساک دستی پارچه ای و یا ساک دستی سوزنی هم می گویند. از نظر قیمت به قیمت ساک دستی نایلونی نزدیک است ولی از نظر کیفیت و پرستیژ کاری قابل مقایسه نیست. در نتیجه از نظر قیمتی ساک دستی پارچه ای تبلیغاتی بهترین گزینه پیش روی شماست.

2.ماندگاری:

یکی از مهمترین فاکتورها در انتخاب تبلیغات ماندگاری آن است. شما ممکن است آنقدر بودجه نداشته باشید که بخواهید ماهیانه یک مدل تبلیغاتی را تمدید کنید. برای مثال اگر در روزنامه آگهی تبلیغاتی درج کنید همان روز تعداد تماسهای شما بالا میرود ولی روز بعد کمتر شده و این روال در نهایتا 4-5 روز به حالت قبل از تبلیغ برمیگردد. اگر بیلبورد بزنید پس از یکماه مجبور به تمدید آن با هزینه بسیار زیاد هستید و در نهایت بعد از اتمام بودجه تاثیر آن هم کمتر و کمتر میشود.  حال ساک دستی تبلیغاتی پارچه ای را در نظر بگیرید. شما با بودجه کمتر از 500000 تومان میتوانید بیش از 1000 عدد ساک دستی سوزنی تبلیغاتی با طرح و لوگوی خود سفارش داده و  آنها را به مرور در اختیار مشتریان خود قرار دهید. طبق استاندارد جهانی ساک های پارچه ای تبلیغاتی بیش از 18 بار مورد استفاده قرار میگیرند و اغلب دوره استفاده آنها تا 6 ماه بعد از اولین استفاده است. با چنین آپشنی شما یک بیلبورد تبلیغاتی متحرک دارید که گاه و بیگاه در خیابان های شهرتان توسط مشتریان حمل میشود.ساک دستی سوزنی تبیلغاتی

3.کارایی:

اگر هدیه تبلیغاتی شما کارایی نداشته باشد محکوم به افتادن در سطل زباله های شهر است. تصور کنید که در یک نمایشگاه چه تعداد کاتالوگ و کارت ویزیت به شما میدهند. چه تعداد از آنها را نگاه داشته اید؟ چه تعداد را دوباره دیده اید؟ ولی ساک دستی های پارچه ای  علاوه بر اینکه حامل وسیله  و کتابهای شما میشود، چندین بار بعد از نمایشگاه هم از آن استفاده میکنید. خوب به یاد دارم که یکی از دوستانم همیشه با ساک دستی حامل یکی از برندها به استخر می آمد. من تا مدتها فکر میکردم که او کارمند آن برند است درحالیکه او تنها از آن برند خریدی کرده بود و همراه با خرید خود از فروشنده ساک دستی پارچه ای تبلیغاتی را دریافت نموده بود. همین مثال و ده ها مورد دیگر که خود شما هم شاهد آن بوده اید کافیست تا به اهمیت کارایی و به ویژه کاربرد ساک دستی تبلیغاتی پارچه ای پی ببرید.

4.محیط زیست:

امروزه کمتر کسی را میتوان دید که دغدغه محیط زیستی نداشته باشد. انجمن های مختلف محیط زیستی از شرکتها میخواهند که از تهیه سررسید و کیسه های نایلونی و ساک دستی های کاغذی خودداری کنند. چرا که این مدل هدایای تبلیغاتی به محیط زیست زیان زیادی وارد میکنند. برای مثال به منظور تولید سررسید درختهای زیادی قطع میگردند و کیسه های نایلونی نیز به شدت به محیط زیست زیان زده و اثرات مخرب آن را به وفور دیده و شنیده ایم. اینجاست که ساک دستی پارچه ای خودنمایی میکند و به عنوان یک کالای تبلیغاتی دوست دار محیط زیست خود را مطرح مینماید. مشتریان شما از شرکت و سازمانتان انتظار دارند که در راستای مسئولیت های اجتماعی شرکتها از آسیب به محیط زیست خودداری کنند و این گزینه میتواند تاثیرات خوبی در اذهان مشتریانتان ایجاد کند.

ساک دستی پارچه ای تبلیغاتی دوست دار محیط زیست

این مقاله اختصاصی سایت سومریا تولید شده و هرگونه بازنشر آن و کپی برداری از آن بدون ذکر منبع با لینک مستقیم پیگرد قانونی در بر خواهد داشت.